Dag van Elst - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Therese en Gerard Verschuuren - WaarBenJij.nu Dag van Elst - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Therese en Gerard Verschuuren - WaarBenJij.nu

Dag van Elst

Door: Gerard

Blijf op de hoogte en volg Therese en Gerard

17 Juli 2018 | Nederland, Nijmegen

Vandaag de 1e dag van de vierdaagse, blauwe dinsdag, dus velen zijn in het blauw gekleed.
Ik loop vandaag voor het eerst de 30 km omdat Therese voor de 10e keer loopt en ik haar wil vergezellen.
Het was voor ons een grote vraag of we het wel zouden redden omdat we heel weinig zeg maar niet getraind hebben ivm de nieuwe caravan.
Ik had een planning gemaakt dat we om 16.00 uur binnen zouden komen waarbij mijn liefje Therese zelf mocht bepalen wanneer we pauze zouden houden en zij mocht zelf het tempo bepalen.
Ze liep als een speer en af en toe had ik spijt dat ik haar een AA sportdrank had gegeven.
Steeds moest ik haar weer inhalen en liep ik op mijn tandvlees en uiteindelijk kwamen we precies om 16.00 uur binnen.
We bleken ipv 30 km bijna 34 km gelopen te hebben maar de 30 km loopt elke dag meer.
We zitten nu op een terrasje aan de St. Annastraat en gaan van een 3-gangenmenu genieten. Lekker vlak bij Gerda onze hospita.
Ik ben erg trots op Therese.

  • 17 Juli 2018 - 15:56

    Peggy:

    Toppers!!

  • 17 Juli 2018 - 16:01

    Linekevanesch:

    Hartstikke goed jullie! Vooral Therese. Ik weet zeker dat ik met dit weer niet verder zou komen dan de eerste hoek.waar een teil water staat! Wens jullie heel veel succes!

  • 17 Juli 2018 - 16:36

    Henny:

    goh Therese, loop je al weer voor de 10e keer? Knap hoor. zeker met dit warme weer.

  • 17 Juli 2018 - 16:45

    Jelle, Laura, Sofie En Milou:

    Wat goed van jullie weer!!

  • 17 Juli 2018 - 17:34

    Else Marie En Jo:

    Het begin is gemaakt! Knap, hoor! Heel veel succes!

  • 17 Juli 2018 - 17:54

    Annelies:

    Hallo,kanjers ,toppie dat het zo goed ging, smakelijk en rustige avond,tot morgen ,we zijn heel benieuwd naar t volgende verhaal ,groetjes uit Limburg

  • 17 Juli 2018 - 17:57

    Agnes:

    Jullie zijn toppers en ik zei het toch jullie zijn al getraind door de vorige keren

  • 17 Juli 2018 - 19:57

    Ans:

    Toppertjes !!!!!!!!!Weer gehaald he !!Wij zijn ook heeeeel trots op jullie !Misschien tot morgen !!

    Liefs Ans en JP

  • 17 Juli 2018 - 22:59

    Jacques:

    Wat goed zeg en dat van die oudste. Hier drink ik zeker een paar biertjes op. Gerard, misschien moet jij dat ook doen tijdens het lopen zie je na 1 km de finish al. Top van jullie.

  • 18 Juli 2018 - 05:50

    Sandra:

    zooo, wat goed van jullie joh! En voor de 10de keer, echt knap! Ik doe het jullie echt niet na. De sfeer lijkt me wel erg leuk. Ik kijk elke avond de samenvatting op tv en hoop jullie echt een keer te zien maar tot nu toe, al zolang het uitgezonden wordt op tv, ik heb jullie nog nooit gezien haha.. maar ik blijf hopen ;-) Leuke foto's ook!
    Nou, heel veel succes vandaag!

    XXX Sandra

  • 18 Juli 2018 - 09:50

    Rita:

    ja dat klopt dat de eerste dag het langste is.Maar super goed van jullie.Leuke foto's Dinsdag nog een lange afstand de roze dinsdag geniet er van
    ,

  • 18 Juli 2018 - 15:43

    Barbara B.thomson@ Upcmail.nl:

    Geweldig doen jullie het.
    Heel veel plezier

  • 20 Juli 2018 - 07:53

    Thea:

    Toppers zijn jullie hoor!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Therese en Gerard

Vandaag over precies 2 weken hebben we als het goed is de 1e dag al achter de rug. Nog 2 weken en dan breekt de hel weer los in Nijmegen. We hebben haast niet geoefend omdat we vanaf onze vakantie in Vietnam constant Gary's Place en de tuin bezig zijn geweest. Maar, als iedereen een beetje voor ons duimt zal het vast wel lukken, als we maar geen blessure oplopen.

Actief sinds 03 Juli 2018
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 3026

Voorgaande reizen:

03 Juli 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

15 Juli 2018 - 21 Juli 2018

Vierdaagse 2018

Landen bezocht: